היום ולא כבעבר הפך במחשב לכלי העבודה החשוב ביותר בארגון שלנו והאחריות עלינו החברות המספקות פתרונות ושירותי מחשוב לעסקים ,תחזוקת שרתים ותחנות עבודה הופכות להיות קריטיות לכל התהליכים העסקיים של הארגון לשכם, במקרה של תקלה במחשב האישי או ברשת המחשבים שלנו בארגון אנחנו מרגישים חסרי אונים ומנותקים מהעולם ומהמידע העסקי שלנו. בכדי לתת מענה על הצורך הזה, יש צורך בתחזוקה שוטפת לשרת ולתחנות העבודה, לדאוג לפעילות תקינה ולביצועים מקסימליים של כל מערך המחשוב שלכם – 24/7.
1. אופטימיזציה (מיטוב) מלאה לשרת או לשרתים בארגון.
2. קבלת תרשים מלא כל כל מערך המחשוב בארגון ודו"ח מצב על החומרה והתוכנות בעסק שלך.
3. עדכוני תוכנה ומנהלי התקנים מלאים הכוללים את כל העדכונים השוטפים המופצים ע"י חברות התוכנה והחומרה.
4. עדכוני אבטחה לשרתים ולביצוע אחת לשבוע.
5. ניהול גיבויי יומי לכל הנתונים בארגון ומעקב יום יומי על ביצועי הגיבויי בארגון.
6. אופטימיזציה לבסיסי נתונים נדרש לביצוע אחד לחודש לכל שרתי הבסיסי נתונים בארגון.
7. ביצוע ארכיון קבצים ומייל לכלל הארגון אחת לשלושה חודשים.
8. מניעת שמירת מידע בתחנות העבודה בצורה מקומית והקפדה על שמירת כל הנתונים במקום הרלוונטי בשרת.
9. תחזוקה ואופטימיזציה לשרת הדואר האלקטרוני בצורה שוטפת של אחת לחודש ימים.
10. תחזוקה שוטפת אחת לשבוע לשרתי ה- SharePoint בארגון.
11. אחת לחודש ימים ביצוע עדכוני תוכנה ומנהלי התקנים בתחנות העבודה בארגון.
12. אחת לשלושה חודשים ביצוע ארכיון לתיבת המייל הארגוני בתחנת העבודה.
13. תמיכה ומענה מהיר לכל פניה ושאלה.
14. אחת לשישה חודשים בדיקת עליות מול כל ספקיות התשתית ואינטרנט.