שירותי IT

מהם שירותי IT לעסקים ?

שירותי IT ופתרונות מחשוב לעסקים הם שני דברים שונים בהגדרתם ובהלכה למעשה גם בהסכם השירות לעסקים לשירותי המחשוב בחברה.
פתרונות מחשוב לעסקים היא ההגדרה הכוללת את כל תהליכי המחשוב לעסקים אשר מתחלקים לאין סוף קטגוריות תחת הכותרת פתרונות מחשוב לעסקים והמוכרים גם בשמם השני כ "שירותי מחשוב לעסקים",
שירותי IT לעסקים היינה קטגוריה אחת מתוך שלל הקטגוריות במסגרת הכוללת של פתרונות מחשוב לעסקים.

במסגרת שירותי IT לעסקים מטרת נותני השירות לשלב כוחות יחד עם החברה מזמינת השירות ולהיות חלק בלתי נפרד מהחברה,
מחשבה משותפת לכל התהליכים העסקיים של הארגון , הפעלת מדניות ברורה לגבי שימוש והפעלת רשת המחשוב בארגון,
שירותי IT דומה מאוד בהגדרתו לחשב או לרואה החשבון בחברה, למנהל השיווק או למנהל התפעול,
כולם ככולם מודעים היטב לכל התהליכים המתרחשים בתחום אחריותם ואותו חוק חל גם על החברה המספקת את שירותי IT לארגון שלכם.

במסגרת הסכם לשירותי מחשוב הכוללים שירות למערך המחשוב ושאינם כוללים שירותי IT מלאים , החברה נותנת השירות מפעילה עבורכם קו תמיכה וטכנאי שטח למקרה של תקלה או קריאת שירות,
אך נותנת השירות אינה כחלק מהארגון ונחשבת בהחלט כספק שירות חיצוני המתבקש לספק שירות רק ברגע שאתם זקוקים לשירותיו ע"פ קריאת שירות.

בכל מה שנוגע להתקנות תוכנה לנהלים ועבודה על המחשבים בארגון אתם פועלים ברשות עצמכם ובמקרה של תקלה את נעזרים בשירות התמיכה של החברה החיצונית המספקת עבורכם את שירותי המחשוב לעסק.

שרת אינטרנט

במקרה של חוזה הכולל שירותי IT לעסקים המדניות היא שונה בהחלט

בכניסה לתפקיד שירותי IT מקבלים החלטה ברורה וכתובה לגבי מדניות העבודה אותה הולכים להחיל במחשבי ובשרתי החברה וכולם פועלים ע"פ אותו קו המדיניות שקיבלו החלטה לגביו
אף אחד מהעובדים אינו מהתקין , משדרג, מהחליף או מבצע דבר במחשבי החברה ללא אישור מפורש מאיש ה- IT של הארגון וזאת לאחר שאיש ה- IT שלכם קיבל את האישור מהדרגים המוסמכים לאשר את הפעולות אצלכם בחברה, כל פעולה במחשבי החברה עוברת את כל האישורים המתאימים לפני הביצוע תהליכים, כחלק מהמדיניות המחשוב בחברה ישנה הסכמה ברורה על הדרך של קבלת האישורים המתאמים ושל מי מוסמך לאשר כל תהליך לפני ביצוע במחשבי החברה.

כאיש IT של אותו עסק או ארגון קטן כגדול חובה עליו להכיר מקרוב את תחנות העבודה והמשתמשים בהם, את התוכנות המותקנות בתחנות העבודה והשימוש היומי במערכת,
כספק שירותי מחשוב ולא כאיש IT בארגון בחברה אין עליך חובה בהכרת המערכת או הכרת המשתמש אלה ניסיון כטכנאי מחשבים בלבד לפתרון תקלות מהיר.

הידע הטכני הנדרש מאיש התמיכה שלכם המספק עבור חברתכם שירותי IT רחב בהרבה מהידע הנדרש מטכנאי בכל הקשור לחומרה והתוכנה המותקנת אצלכם הארגון,
יש צורך בידע רחב, מעמיק ומקצועי ביותר בניהול שרתים,משתמשים ומשאבי הרשת בארגון.

הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא תכנון נכון של מערך המחשוב בחברה וקביעת מדיניות ארוכת טווח לעבודה ושימוש במחשבי החברה,

יש להקדיש מחשבה רחבת היקף לא רק על הווה אלה במיוחד על העתיד בכל הקשור לצמיחת החברה ולאפשרות להתקדמות קדימה גם בפתרונות המחשוב יחד עם צמיחת החברה.

השלב השני מחיל בתוכו את כל הקטגוריות הנוספות הנדרשות מאיש IT בארגון :

יתרונות נוספים שהם לא בגדר חובה מאיש ה- IT בארגון אבל שיכולים בהחלט לספק עבורכם ערך מוסף לניהול יעיל יותר של מערך המחשוב

חברתנו – אוקטב שירותי מחשוב לעסקים מספקת עבור לקוחותיה פתרנות ושירותי IT ברמה הגבוה והמקצועית ביותר שקיימת היום בתחום המחשוב.

אנו מתחדשים , מתקדמים ולומדים עבורכם תמיד את המילה והחידושים האחרונים בתחום שירותי המחשוב לעסקים הקיימים היום בענף המחשוב ואתם לעולם לא "נתקעים מאחור" בחוסר ידע של מה קורה בתחום המחשוב בעולם.
אם גם אתם רוצים לצעוד תמיד בקידמת פתרונות המחשוב לעסקים ולקבל את המיטב ממערכת המחשוב של בארגון צורו קשר איתנו לפגישה יעוץ ללא התחיבות

האמינה המקצועית והוותיקה ביותר מספקת את כל פתרונות המחשוב לעסקים
Scroll to Top